tik-tok instagram youtube radio
godło uczelnia liderów
wcag
Menu Dostępności (CTRL+U)

Wersja kontrastowa:

Alt + Z

Treść strony:

Alt + X

Nawigacja strony:

Alt + C

Mapa Witryny:

Alt + V

Promocja regionalnego produktu turystycznego

Na rynku turystycznym powstaje coraz więcej produktów regionalnych, dlatego wzrasta zapotrzebowanie na specjalistów ds. reklamy i promocji. Poznaj tajniki marketingu i rozwijaj swoje umiejętności na lokalnym rynku turystycznym.

 

Podnieś swoje kwalifikacje!

 

Studia mają na celu podwyższenie kwalifikacji zawodowych, poprzez doskonalenie kompetencji słuchaczy w zakresie skutecznej promocji produktu turystycznego na poziomie regionalnym i lokalnym. Umiejętności opracowania koncepcji i promocji regionalnych i lokalnych produktów turystycznych. Wypracowanie optymalnej struktury i koordynacja produktów turystycznych. Zdobycie umiejętności tworzenia skutecznych komunikatów o produktach turystycznych adresowanych do kluczowych grup otoczenia (turystów, odwiedzających, liderów opinii, organizacji i mieszkańców). Przekazanie skutecznych zasad promocji regionów i miast atrakcyjnych turystycznie oraz usług turystycznych. Poznanie i rozwijanie umiejętności planowania, przygotowywania i realizowania kampanii marketingowych w turystyce z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi. Przebudowa oferty turystycznej w czasach epidemii.
 

Studia podyplomowe Promocja regionalnego produktu turystycznego skierowane są do:

  • absolwentów studiów licencjackich i magisterskich, chcących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności o branży turystycznej oraz dla tych którzy zamierzają w nich pracować
  • pracowników zajmujących się branżą turystyczną w strukturach jednostek samorządu terytorialnego szczebla regionalnego i lokalnego
  • przedstawicieli przedsiębiorstw publicznych i prywatnych zajmujących się turystyką
  • pracowników lokalnych/regionalnych organizacji turystycznych, odpowiedzialnych za rozwój produktu i promocję turystyki w regionie
  • właścicieli, managerów firm turystycznych, ośrodków wellness, parków rozrywki, biur podróży i biur turystycznych, chcących podnieść zarówno standardy swoich usług jak i kwalifikacje zawodowe
  • a także wszystkich osób chcących rozwijać własną działalność marketingową i projektową w obszarze turystyki, przygotowywać produkty i usługi turystyczne, jak i skutecznie opracowywać strategie marketingowe oraz wizerunkowe dla poszczególnych usług turystycznych jak i miast turystycznych oraz całych regionów

Wymagania: ukończone studia magisterskie lub licencjackie

Czas trwania studiów: 2 semestry Forma studiów: online

Cena: 3 400 zł Zobacz program studiów

Wybierz stopień

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Wybierz stopień

Wiemy, że wielu z naszych studentów to osoby, które pracują, mają rodzinę, obowiązki lub absorbujące hobby. Dlatego też, program studiów układamy w sposób, który gwarantuje nie tylko zdobycie niezbędnej wiedzy i umiejętności, ale również umożliwia pogodzenie nauki z życiem prywatnym.