Wersja kontrastowa:
Alt + Z
Treść strony:
Alt + X
Nawigacja strony:
Alt + C
Mapa Witryny:
Alt + V
Na rynku turystycznym powstaje coraz więcej produktów regionalnych, dlatego wzrasta zapotrzebowanie na specjalistów ds. reklamy i promocji. Poznaj tajniki marketingu i rozwijaj swoje umiejętności na lokalnym rynku turystycznym.
Podnieś swoje kwalifikacje!
Studia mają na celu podwyższenie kwalifikacji zawodowych, poprzez doskonalenie kompetencji słuchaczy w zakresie skutecznej promocji produktu turystycznego na poziomie regionalnym i lokalnym. Umiejętności opracowania koncepcji i promocji regionalnych i lokalnych produktów turystycznych. Wypracowanie optymalnej struktury i koordynacja produktów turystycznych. Zdobycie umiejętności tworzenia skutecznych komunikatów o produktach turystycznych adresowanych do kluczowych grup otoczenia (turystów, odwiedzających, liderów opinii, organizacji i mieszkańców). Przekazanie skutecznych zasad promocji regionów i miast atrakcyjnych turystycznie oraz usług turystycznych. Poznanie i rozwijanie umiejętności planowania, przygotowywania i realizowania kampanii marketingowych w turystyce z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi. Przebudowa oferty turystycznej w czasach epidemii.
Studia podyplomowe Promocja regionalnego produktu turystycznego skierowane są do:
Wymagania: ukończone studia magisterskie lub licencjackie
Czas trwania studiów: 2 semestry Forma studiów: online
Cena: 3 400 zł Zobacz program studiów
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.