Wersja kontrastowa:
Alt + Z
Treść strony:
Alt + X
Nawigacja strony:
Alt + C
Mapa Witryny:
Alt + V
Cel studiów podyplomowych
Celem studiów podyplomowych jest przekazanie wiedzy oraz doskonalenie kompetencji komunikacyjnych i przywódczych w sferze publicznej, między innymi:
- zdobycie przez uczestników umiejętności efektywnego komunikowania się z kluczowymi grupami otoczenia, zarówno zewnętrznego, jak i wewnętrznego (pracownikami, mieszkańcami, liderami opinii, organizacjami, partnerami);
- zdobycie umiejętności kreowania własnej marki i wizerunku;
-praktyczne zapoznanie się z najnowszymi trendami i wyzwaniami w zarządzaniu publicznym, takimi jak budowanie partnerstw i współpraca, także międzysektorowa, myśleniem projektowym i sieciowym, współzarządzaniem;
- zapoznanie z najnowszymi trendami;
- zdobycie praktycznych kompetencji liderskich;
- poznanie i rozwijanie umiejętności planowania, przygotowywania, realizowania i analizowania przeprowadzonych kampanii komunikacyjnych z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi.
Adresaci studiów podyplomowych
Studia są przeznaczone dla pracowników administracji publicznej rządowej oraz samorządowej a także samorządowych jednostek organizacyjnych, w tym pracowników urzędów oraz dla tych, którzy planują zatrudnienie w administracji publicznej. W szczególności kierowane są do osób, które:
- pracują w strukturach jednostek samorządu terytorialnego szczebla regionalnego i lokalnego;
- pełnią funkcje kierownicze na średnim oraz wyższym szczeblu zarządzania organizacją;
- przygotowują się do awansu zawodowego na stanowiska kierownicze;
- planują karierę polityczną w samorządzie;
- pracują w biurach promocji;
- chcą rozwijać kompetencje zarządcze oraz poszerzyć wiedzę dotyczącą bieżących i przyszłych trendów;
- stawiają na rozwój osobisty i chcą zaktualizować wiedzę na temat innowacyjnych trendów
Program studiów obejmuje między innymi przedmioty:
- kreowanie marki osobistej lidera w sektorze publicznym;
- wystąpienia publiczne;
- prezentacje biznesowe;
- budowanie marki lidera – case study (Spotkania z liderami sektora publicznego i NGO );
- podstawy zarządzania projektami;
- budowanie zespołów i przywództwo;
- nowoczesny PR i komunikacja w administracji publicznej;
- warsztat komunikacji interpersonalnej.
Zajęcia będą prowadzili wykładowcy – praktycy z wieloletnim doświadczeniem, m.in: dr Oliwia Tarasewicz-Gryt – dziennikarka, trenerka, współzałożycielka i wiceprezeska fundacji WrOpenUp; dr Paweł Greń - doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o poznaniu i komunikacji społecznej, uczestnik projektu badawczego „Komunikowanie publiczne w Polsce – ujęcie inter- i multidyscyplinarne”, realizowanego przez konsorcjum naukowe Analiza Dyskursu i finansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Narodowy Program Rozwoju Humanistyki), autor licznych publikacji, które ukazały się w kraju i za granicą, współpracuje z Centrum Badań Interdyscyplinarnych i Filozofii Kultury Uniwersytetu Wrocławskiego, członek Karkonoskiego Towarzystwa Naukowego.
Studia trwają 2 semestry, obejmują 204 godziny zajęć dydaktycznych (32 punkty ECTS), prowadzonych w formie wykładów oraz ćwiczeń on-line/ hybrydowo.
Zasady rekrutacji:
Złożenie w terminie kompletu dokumentów tj.: podania na studia, kserokopii oryginału lub odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Pobierz podanie na studia podyplomowe.
Dokumenty należy przesłać na adres: dziekanatwnhis@kans.pl
Cena: 4000 zł (możliwość płatności w ratach).
Drogi Kandydacie, jeżeli chciałbyś skorzystać z pożyczki na kształcenie, odsyłamy do strony www.inwestujwrozwoj.pl - gdzie można uzyskać więcej informacji na temat pomocy materialnej.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.