tik-tok instagram youtube radio
godło uczelnia liderów
wcag
Menu Dostępności (CTRL+U)

Wersja kontrastowa:

Alt + Z

Treść strony:

Alt + X

Nawigacja strony:

Alt + C

Mapa Witryny:

Alt + V

Finanse i zarządzanie w samorządzie terytorialnym

Nazwa studiów: Finanse i zarządzanie w samorządzie terytorialnym
DOFINANSOWANIE DO STUDIÓW PODYPLOMOWYCH DO 80%, A NAWET 100%
Forma studiów: studia online  
Liczba semestrów: 2 semestry 

Cel studiów: 
Celem studiów jest wprowadzenie w tematykę finansów i zarządzania w samorządzie terytorialnym. Studia mają na celu zapoznanie uczestników z systemem dochodów jednostek samorządu terytorialnego, zasadami realizacji wydatków oraz procedurą planowania finansowego w jednostkach samorządu terytorialnego. Ponadto studia wyposażą uczestników w wiedzę oraz umiejętności z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej, a także umiejętność analizy i oceny sytuacji finansowej jednostek samorządu terytorialnego.

Dla kogo? 
Pracownicy urzędów jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządowych jednostek organizacyjnych, osoby zamierzające ubiegać się o pracę w urzędach jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządowych jednostkach organizacyjnych, obecni radni oraz osoby zamierzające w przyszłości ubiegać się o mandat radnego, liderzy lokalni.

W programie studiów znajdą się między innymi:
- ustrój i zadania jednostek samorządu terytorialnego
- budżet oraz wieloletnia prognoza finansowa jednostki samorządu terytorialnego
- pomoc publiczna dla przedsiębiorców udzielana przez jednostki samorządu terytorialnego
- legislacja wewnętrzna w jednostkach samorządu terytorialnego

Zajęcia będą prowadzone przez wykładowców – praktyków z wieloletnim doświadczeniem, m.in: dr hab. Marian Kachniarz, prof. UPWr - ekspert w zakresie zarządzania publicznego, wieloletni starosta kamiennogórski, dr hab. Mariusz Jerzy Golecki, prof. UŁ - obecnie Sędzia NSA, uprzednio pełnił funkcje Przewodniczącego Głównej Komisji Orzekającej w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Rzecznika Finansowego, wiceministra w Ministerstwie Rozwoju i Technologii, dyrektora Departamentu Prawnego Ministerstwa Finansów, dr Arkadiusz Babczuk - członek Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu, Zastępca Głównego Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych, członek Rady Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, ekspert w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, uprzednio pełnił funkcje eksperta w Ministerstwie Rozwoju i Technologii, wicedyrektora w Biurze Rzecznika Finansowego, wiceprzewodniczącego Międzyresortowej Komisji Orzekającej w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych przy Ministrze Sprawiedliwości, pełnomocnika Ministra Skarbu, mgr Damian Grzelka - Przewodniczący Krajowej Rady Regionalnych Izb Obrachunkowych, Prezes Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach, Zastępca Głównego Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych.

Zasady rekrutacji:

Złożenie w dziekanacie Wydziału Nauk Humanistycznych i Społecznych następujących dokumentów:

  • podanie o przyjęcie na studia podyplomowe pobrane z naszej strony internetowej
  • kopii dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał do wglądu) lub poświadczonej kopii dyplomu ukończenia studiów wyższych

 lub przesłanie wyżej wymienionych dokumentów drogą elektroniczną na adres mailowy dziekanatu dziekanatWNHiS@kans.pl, z zastrzeżeniem okazania oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych w późniejszym terminie.

O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń.

Cena: 3600 zł (możliwość płatności w ratach)

Pobierz podanie na studia podyplomowe
Pobierz plan studiów

Wybierz stopień

Wybierz stopień

Wiemy, że wielu z naszych studentów to osoby, które pracują, mają rodzinę, obowiązki lub absorbujące hobby. Dlatego też, program studiów układamy w sposób, który gwarantuje nie tylko zdobycie niezbędnej wiedzy i umiejętności, ale również umożliwia pogodzenie nauki z życiem prywatnym.