Wersja kontrastowa:
Alt + Z
Treść strony:
Alt + X
Nawigacja strony:
Alt + C
Mapa Witryny:
Alt + V
Identyfikator użytkownika (nazwa konta użytkownika) używany do zalogowania do usługi to w przypadku pracowników
imie.nazwisko@pracownik.kans.pl
hasło Kp#PESEL
Przy pierwszym logowaniu należy ustanowić nowe hasło.
W przypadku problemów z hasłem należy użyć opcji „Nie pamiętam hasła”. W pole identyfikator użytkownika wprowadzamy nasz identyfikator użytkownika w usłudze Office 365 zgodnie ze schematem powyżej. Procedura zmiany hasła zostanie zainicjowana w przypadku studentów na wybrany prywatny adres e-mail zarejestrowany w Wirtualnym Dziekanacie a w przypadku pracowników na służbowy adres e-mail w domenie kans.pl.
Platforma Microsoft Office 365 A1 (w tym aplikacja do wideokonferencji Microsoft Teams)
Dostępna pod adresem: https://login.microsoftonline.com
UWAGA! Office 365 w wersji A1 nie posiada możliwości pobierania, instalowania i aktywacji aplikacji klasycznych tzn. instalowanych na komputerze użytkownika. W tej wersji dostępne są tylko uproszczone wersje aplikacji typu Word, Excel online działające w przeglądarce internetowej.
>>> Pierwsze logowanie w usłudze Office 365 <<<
>>> Odzyskiwanie hasła w usłudze Office 365 <<<
>>> Instrukcja Microsoft Teams dla wykładowców <<<
>>Pomoc zdalna KANS Anydesk<<
W przypadku problemów technicznych / problemów z logowaniem:
Kontakt do działu it:
it@kans.pl
nr tel 75 64 53 339