Wersja kontrastowa:
Alt + Z
Treść strony:
Alt + X
Nawigacja strony:
Alt + C
Mapa Witryny:
Alt + V
Nazwa kierunku: Budowanie i promocja marki
DOFINANSOWANIE DO STUDIÓW PODYPLOMOWYCH DO 80%, A NAWET 100%
Forma studiów: hybrydowe
Liczba semestrów: 2
Cel studiów: Celem studiów jest przygotowanie uczestników do samodzielnego promowania własnej działalności gospodarczej oraz do pracy na stanowiskach specjalistów komunikacji (rzeczników biur i departamentów promocji) ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów i nowych technologii w budowaniu relacji z klientem i otoczeniem.
Dla kogo?
W programie studiów znajdą się między innymi:
– Zarządzanie projektem
– Myślenie projektowe (Design Thinking)
– Tworzenie strategii komunikacyjnych
– Nowoczesne narzędzia promocyjne
Zajęcia będą prowadzone przez wykładowców – praktyków z wieloletnim doświadczeniem, m.in: dr Oliwię Tarasewicz-Gryt, prof. UW, dra Wojciecha Topczewskiego
Zasady rekrutacji:
Złożenie w dziekanacie Wydziału Nauk Humanistycznych i Społecznych następujących dokumentów:
lub przesłanie wyżej wymienionych dokumentów drogą elektroniczną na adres mailowy dziekanatu dziekanatWNHiS@kans.pl, z zastrzeżeniem okazania oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych w późniejszym terminie.
O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń.
Cena: 4800 zł (możliwość płatności w ratach)
Pobierz podanie na studia podyplomowe
Pobierz plan studiów