tik-tok instagram youtube radio
godło uczelnia liderów
wcag
Menu Dostępności (CTRL+U)

Wersja kontrastowa:

Alt + Z

Treść strony:

Alt + X

Nawigacja strony:

Alt + C

Mapa Witryny:

Alt + V

Kreowanie marki lidera w administracji publicznej

Nazwa studiów: Kreowanie marki lidera w administracji publicznej
DOFINANSOWANIE DO STUDIÓW PODYPLOMOWYCH DO 80%, A NAWET 100%
Forma studiów: studia hybrydowe  
Liczba semestrów: 2 semestry 

Cel studiów: 
Celem studiów podyplomowych jest przekazanie wiedzy oraz doskonalenie kompetencji komunikacyjnych i przywódczych w sferze publicznej, między innymi:
- zdobycie przez uczestników umiejętności efektywnego komunikowania się z kluczowymi grupami otoczenia, zarówno zewnętrznego, jak i wewnętrznego (pracownikami, mieszkańcami, liderami opinii, organizacjami, partnerami);
- zdobycie umiejętności kreowania własnej marki i wizerunku; 
-praktyczne zapoznanie się z najnowszymi trendami i wyzwaniami w zarządzaniu publicznym, takimi jak budowanie partnerstw i współpraca, także międzysektorowa, myśleniem projektowym i sieciowym, współzarządzaniem; 
- zapoznanie z najnowszymi trendami; 
- zdobycie praktycznych kompetencji liderskich; 
- poznanie i rozwijanie umiejętności planowania, przygotowywania, realizowania i analizowania przeprowadzonych kampanii komunikacyjnych z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi.

Dla kogo? 
Studia są przeznaczone dla pracowników administracji publicznej rządowej oraz samorządowej a także samorządowych jednostek organizacyjnych, w tym pracowników urzędów oraz dla tych, którzy planują zatrudnienie w administracji publicznej. W szczególności kierowane są do osób, które:
- pracują w strukturach jednostek samorządu terytorialnego szczebla regionalnego i lokalnego;
- pełnią funkcje kierownicze na średnim oraz wyższym szczeblu zarządzania organizacją; 
- przygotowują się do awansu zawodowego na stanowiska kierownicze; 
- planują karierę polityczną w samorządzie;
- pracują w biurach promocji; 
- chcą rozwijać kompetencje zarządcze oraz poszerzyć wiedzę dotyczącą bieżących i przyszłych trendów;
- stawiają na rozwój osobisty i chcą zaktualizować wiedzę na temat innowacyjnych trendów

W programie studiów znajdą się między innymi:
- kreowanie marki osobistej lidera w sektorze publicznym; 
- wystąpienia publiczne; 
- prezentacje biznesowe;
- budowanie marki lidera – case study (Spotkania z liderami sektora publicznego i NGO );
- podstawy zarządzania projektami;
- budowanie zespołów i przywództwo;
- nowoczesny PR i komunikacja w administracji publicznej;
- warsztat komunikacji interpersonalnej.

Zajęcia będą prowadzone przez wykładowców – praktyków z wieloletnim doświadczeniem, m.in: dr Oliwia Tarasewicz-Gryt – dziennikarka, trenerka, współzałożycielka i wiceprezeska fundacji WrOpenUp.

Zasady rekrutacji:

Złożenie w dziekanacie Wydziału Nauk Humanistycznych i Społecznych następujących dokumentów:

  • podanie o przyjęcie na studia podyplomowe pobrane z naszej strony internetowej
  • kopii dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał do wglądu) lub poświadczonej kopii dyplomu ukończenia studiów wyższych 

lub przesłanie wyżej wymienionych dokumentów drogą elektroniczną na adres mailowy dziekanatu dziekanatWNHiS@kans.pl, z zastrzeżeniem okazania oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych w późniejszym terminie.

O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń.

Cena: 4000 zł (możliwość płatności w ratach)

Pobierz podanie na studia podyplomowe 
Pobierz plan studiów

Wybierz stopień

Wybierz stopień

Wiemy, że wielu z naszych studentów to osoby, które pracują, mają rodzinę, obowiązki lub absorbujące hobby. Dlatego też, program studiów układamy w sposób, który gwarantuje nie tylko zdobycie niezbędnej wiedzy i umiejętności, ale również umożliwia pogodzenie nauki z życiem prywatnym.