Wersja kontrastowa:
Alt + Z
Treść strony:
Alt + X
Nawigacja strony:
Alt + C
Mapa Witryny:
Alt + V
Nazwa studiów: Kreowanie marki lidera w administracji publicznej
DOFINANSOWANIE DO STUDIÓW PODYPLOMOWYCH DO 80%, A NAWET 100%
Forma studiów: studia hybrydowe
Liczba semestrów: 2 semestry
Cel studiów:
Celem studiów podyplomowych jest przekazanie wiedzy oraz doskonalenie kompetencji komunikacyjnych i przywódczych w sferze publicznej, między innymi:
- zdobycie przez uczestników umiejętności efektywnego komunikowania się z kluczowymi grupami otoczenia, zarówno zewnętrznego, jak i wewnętrznego (pracownikami, mieszkańcami, liderami opinii, organizacjami, partnerami);
- zdobycie umiejętności kreowania własnej marki i wizerunku;
-praktyczne zapoznanie się z najnowszymi trendami i wyzwaniami w zarządzaniu publicznym, takimi jak budowanie partnerstw i współpraca, także międzysektorowa, myśleniem projektowym i sieciowym, współzarządzaniem;
- zapoznanie z najnowszymi trendami;
- zdobycie praktycznych kompetencji liderskich;
- poznanie i rozwijanie umiejętności planowania, przygotowywania, realizowania i analizowania przeprowadzonych kampanii komunikacyjnych z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi.
Dla kogo?
Studia są przeznaczone dla pracowników administracji publicznej rządowej oraz samorządowej a także samorządowych jednostek organizacyjnych, w tym pracowników urzędów oraz dla tych, którzy planują zatrudnienie w administracji publicznej. W szczególności kierowane są do osób, które:
- pracują w strukturach jednostek samorządu terytorialnego szczebla regionalnego i lokalnego;
- pełnią funkcje kierownicze na średnim oraz wyższym szczeblu zarządzania organizacją;
- przygotowują się do awansu zawodowego na stanowiska kierownicze;
- planują karierę polityczną w samorządzie;
- pracują w biurach promocji;
- chcą rozwijać kompetencje zarządcze oraz poszerzyć wiedzę dotyczącą bieżących i przyszłych trendów;
- stawiają na rozwój osobisty i chcą zaktualizować wiedzę na temat innowacyjnych trendów
W programie studiów znajdą się między innymi:
- kreowanie marki osobistej lidera w sektorze publicznym;
- wystąpienia publiczne;
- prezentacje biznesowe;
- budowanie marki lidera – case study (Spotkania z liderami sektora publicznego i NGO );
- podstawy zarządzania projektami;
- budowanie zespołów i przywództwo;
- nowoczesny PR i komunikacja w administracji publicznej;
- warsztat komunikacji interpersonalnej.
Zajęcia będą prowadzone przez wykładowców – praktyków z wieloletnim doświadczeniem, m.in: dr Oliwia Tarasewicz-Gryt – dziennikarka, trenerka, współzałożycielka i wiceprezeska fundacji WrOpenUp.
Zasady rekrutacji:
Złożenie w dziekanacie Wydziału Nauk Humanistycznych i Społecznych następujących dokumentów:
lub przesłanie wyżej wymienionych dokumentów drogą elektroniczną na adres mailowy dziekanatu dziekanatWNHiS@kans.pl, z zastrzeżeniem okazania oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych w późniejszym terminie.
O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń.
Cena: 4000 zł (możliwość płatności w ratach)
Pobierz podanie na studia podyplomowe
Pobierz plan studiów