Wersja kontrastowa:
Alt + Z
Treść strony:
Alt + X
Nawigacja strony:
Alt + C
Mapa Witryny:
Alt + V
10 Lis 2022
Karkonoska Akademia Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
i
Wyższa Zawodowa Szkoła Medyczna, Średnia Szkoła Medyczna
i Akademia Biznesu w Trutnovie
zapraszają na polsko-czeskie seminarium online na temat:
„Jak poprawić efekty uczenia się na uczelni/ w szkole średniej w zmieniającej się rzeczywistości popandemicznej: narzędzia, metody pracy ze studentami, jak nawiązać kontakt i go utrzymać oraz jak sprawdzać efekty uczenia się w zakresie nauczania informatyki i języków obcych”
21 LISTOPADA 2022 GODZ. 16:00
Platforma Zoom. Wstęp wolny.
W zmieniającej się rzeczywistości popandemicznej chcemy zwrócić szczególną uwagę na wyzwania związane z jakością kształcenia. Doświadczenia pandemiczne zmusiły nas do wykorzystywania zróżnicowanych środków przekazu oraz form współpracy ze studentami.
Spotkanie jest przeznaczone dla dyrektorów szkół, nauczycieli, uczniów, studentów, przedstawicieli różnych placówek oświatowych, kuratoriów i wszystkich innych osób, którym bliskie są tematy edukacji – przedstawicieli biznesu, członków rodzin osób uczących się, osób aktywnych zawodowo, ale też tych, które są już na emeryturze. Najciekawsze głosy z dyskusji zostaną nagrodzone i opublikowane na stronie internetowej https://www.cz-pl-transedu.eu/.
Zainteresowanych prosimy o dołączenie do spotkania poprzez kliknięcie w poniższy link:
https://zoom.us/j/99039220527?pwd=NXdSeTZOTW11ZGlNd09OM1ExdlZ5QT09
Gdyby link nie działał do spotkania można również dołączyć poprzez:
Identyfikator spotkania: 990 3922 0527
Kod dostępu: 7S2P9n
Podczas spotkania będziemy gościć ekspertów w zakresie jakości kształcenia, których
wykłady będą wstępem do dyskusji na temat zagadnień związanych z jakością kształcenia w dobie
zmian wywołanych przez pandemię :
dr Małgorzata Szulc-Kurpaska, Collegium Witelona, Legnica, Polska, nauczyciel języka angielskiego, doktor nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa , poprzednio wykładowca metodyki na Uniwersytecie Wrocławskim oraz pracownik Wyższej Szkoły Filologicznej we Wrocławiu, obecnie pracownik Collegium Witelona w Legnicy, autorka wielu publikacji oraz książek z zakresu nauczania języka angielskiego, edukatorka. Została odznaczona za osiągnięcia w dydaktyce oraz edukacji Nagrodą Ministra Edukacji Narodowej w 2006r. Jest współautorką programów nauczania języka angielskiego w klasach I-III i w przedszkolu oraz podręcznika Sparks wydanego przez Oxford University Press, a także podręcznika metodycznego Teaching English to Young Learners wydanego przez PWN. W 2008 r. na zlecenie Ministerstwa Edukacji Narodowej brała udział w pracach nad projektem podstawy programowej dla języka obcego. W latach 2010-2011 współpracowała z Instytutem Badań Edukacyjnych w Warszawie w ramach projektu badania efektywności nauczania języka angielskiego w szkole podstawowej. Jej zainteresowania badawcze obejmują badania w klasie i kształcenie nauczycieli języków obcych.
dr Vaclav Manena, Wyższa Zawodowa Szkoła Medyczna, Średnia Szkoła
Medyczna, Akademia Biznesu (VOŠZ, SZŠ i OA), Trutnov, Republika Czeska, absolwent Uniwersytetu w Hradec-Kralove. Uczy informatyki w liceum. Jest również wykładowcą i youtuberem. Ma wieloletnie praktyczne doświadczenie w e-learningu, edukacji online oraz wykorzystaniu technologii w nauczaniu. Prowadzi webinaria i konsultacje online dla szkół i organizacji wspierających edukację. Doradza firmom i agencjom edukacyjnym we wdrażaniu i stosowaniu technologii edukacyjnych. Na portalach społecznościowych publikuje wskazówki dotyczące nauczania informatyki.
Biorąc udział w spotkaniu wyrażają Państwo zgodę na utrwalenie, wykorzystanie i rozpowszechnianie Państwa wizerunku przez organizatora wydarzenia.
Wydarzenie zostało dofinansowane w ramach programu Unii Europejskiej: INTERREG Polska-Czechy Przekraczamy Granice, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, projekt Platforma internetowa zawierająca informacje dla nauczycieli i kierownictwa szkół w regionie transgranicznym/ Online digitální platforma s informacemi pro pedagogy a management škol v přeshraničním regionu: CZ.11.4.120/0.0/0.0/20_032/0002839.